«ابی شنتون»، دختر ۲۶ ساله اهل «بورنموث» انگلستان، پس از استفاده نادرست از محصول «Razzle Dazzle» برند «Lush»، پوستش به رنگ صورتی فلورسنت در آمد و برای سه روز همچنان باقی ماند!
ابی به اشتباه تصور کرده بود که این محصول یک صابون است و آن را مستقیم روی بدن و صورتش مالید. در حالی که این محصول باید در آب حل میشد تا اثر خود را بگذارد. پس از مشاهده رنگ غیرعادی پوستش، با ارسال عکسی در توییتر از برند «Lush» پرسید که آیا محصولاتشان باید پوست را به رنگ صورتی درآورد؟ این توییت با بیش از ۱۵ هزار بازنشر، به سرعت در شبکههای اجتماعی پخش شد.
برند «Lush» در واکنش به این حادثه، با لحنی شوخطبعانه اعلام کرد که خودشان نیز از دیدن چنین رنگی روی پوست مشتریان متعجب شدهاند. اما علت ان را توضیح داد وبه ابی گفت که این حالت در اثر استفاده ی نادرست او به وجود امده است.
ابی پس از سه روز و با کمک دوستش، توانست با استفاده از آب لیمو، روغن زیتون و یک شوینده صورت، رنگ صورتی را از بین ببرد.
اما نحوه پاسخگویی شرکت به ابی به یک داستان جالب تبدیل شد و باعث شد تا به طور ناخواسته برند lush در سراسر جهان به طور خلاقانه ای تبلیغ شود!
بسیاری از کاربران شوخطبعی و پاسخدهی سریع شرکت را تحسین کردند. این مسئله باعث شد تا مشتریان همیشگی هم به صحنه بیایند و رضایت خود را از محصولات اعلام کنند!
این تبلیغات ناخواسته فروش شرکت را حتی تا مدتی پس از این اتفاق بالا برد و به همه ثابت کرد که از موانع میتوان با تفکر خلاقانه، فرصت ساخت.



نظر شما